wtorek, 4 sierpnia 2015

RECENZJA: Krem BB under twenty & Rimmel Stay Matte & L'oreal Infallible

Dziś napiszę Wam recenzję trzech podkładów. 

1. Krem BB under twenty nr 02
Udowodnione działanie dzięki zawartości składników aktywnych:
- algi,
- kwas hialuronowy.
Właściwości:
- równomiernie nawilża,
- matuje,
- wygładza skórę,
- maskuje niedoskonałości,
- długotrwale wyrównuje koloryt skóry,
- nadaje naturalny wygląd. 

To zapewnia nam producent, ale czy tak jest naprawdę? 

BB był to chyba mój pierwszy krem ''fluidowy'', kupiłam go dzięki mojej koleżance, która mi go poleciła. Jako początkująca osoba, nie mająca innych podkładów, byłam nim zachwycona. Faktycznie jest wydajny, bo ma aż 75ml, gdzie podkłady mają zwykle po 35 ml. Mat.. Czy ja wiem czy taki dobry mat? Dla mnie matu nie ma w ogóle, w porównaniu do innych matowych podkładów. Jest lepki, a jego konsystencja jest dość leista. Trwałość? Nie jest ona jakoś zbytnio  zadowalająca. Krycie, krycie jest naprawdę zadowalające. Minusem tego kremu to ciężkość, którą czuje się na twarzy.Krem BB jest dobrym ''podkładem'', dla osób, które dużo nie wymagają. 

Cena: do 15 zł.

3. Rimmel Stay Matte


Nowy podkład Rimmel Stay Matte zapobiega świeceniu się cery, a dzięki zastosowaniu mikrosferycznych pudrów skóra jest jedwabiście gładka i miękka. Lekka, kremowa formuła podkładu wyjątkowo łatwo rozprowadza się na skórze, a w połączeniu z emulgatorami żelowymi płynnie i równomiernie łączy się ze skórą bez rolowania się i efektu maski. Matowe wykończenie zawdzięcza opatentowanej japońskiej formule żelu pielęgnacyjnego. Zawarty w podkładzie kaolin zapewnia matową, lecz promienną cerę. Zawiera bardzo lekki matujący puder, wszystko po to, by stworzyć nieskazitelne, jedwabne, wolne od błyszczenia się wykończenie makijażu, które utrzymuje się cały dzień, pozostawiając skórę świeżą i naturalnie matową. 

Rimmel Stay Matte, to drugi ulubiony mój fluid. Jest lekki, choć cięższy od podkładu z L'oreala, świetnie kryje, naprawdę długo utrzymuje się na twarzy. Jego konsystencja jest gęsta, więc jest bardzo wydajny. Ma formułę kremową, co jest plusem. polecam go każdej kobitce, która nie chce wydać dużo pieniążków na dobry podkład. TANIE NIE ZAWSZE OZNACZA ZŁE :)

Cena: 24 zł


2. L'oreal Infallible 24h-matte 11 VANILLA
Podkład matujący 24h, błyszczenie pod kontrolą przez 24h . Lekka konsystencja podkładu dla naturalnego i świeżego wyglądu.
Zapewnienie producenta? 
L'oreal Infallible to mój ulubieniec, który dla mnie jest niezastąpiony, świetnie matuje, długo wytrzymuje na twarzy, jest lekki, jego konsystencja jest leista, co sami zobaczycie na zdjęciu na samym dole. Jedynym minusem tego podkładu to cena, dlatego czekajcie na promocje i złapcie 2 za połowę ceny , bo w cenie dwóch na przecenie zapłacicie tak jak za jeden. Świetny mat, długo wytrzymuje,dobre krycie, czego chcieć więcej? 

Cena: do 60 zł.


TUTAJ KAŻDY PODKŁAD NA RĘCE, SAMI ZOBACZCIE :) 


Komentujcie czy podoba Wam się ta notka i czy była przydatna. Może macie jakieś pytanie? 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz